miercuri, 28 noiembrie 2012

Sinonimul perfectiunii? So Ji Sub (소지섭)


Urmaresc acum serialul politist Ghost, in excelenta traducere a lui Ionicar. Nu-mi mai amintesc unde am citit ca So Ji Sub ar fi cam scortos in rolul politistului Kim Woo Hyun. Mie mi se pare perfect. Bine, nu am ajuns la finalul serialului, dar interpretarea unui personaj care il intruchipeaza pe altul mi se pare remarcabila. Afiseaza pe chip toate starile - nedumerire, teama, determinare, atentie, numai printr-o contractie a ochilor sau o usoara zvacnire a muschilor. Daca cauti vreo intruchipare a perfectiunii o poti asimila si cu So Ji Sub. Azi am avut un zambet oarecum tamp pe buze, pentru ca nefiind nimeni prin preajma mea nu stiu cum altfel a fost interpretat. Ma gandeam cum se schimba tipologiile masculine (pentru femei nu am auzit de astfel de clasificari). De la “barbatul sensibil new age”, identificat printre altii cu Keanu Reeves, pana la retrosexualul James Dean si pana la metrosexualul David Beckham spre exemplu, am ajuns la neosexualul George Clooney. 
Evident ca cei care au exemplificat tipologiile nu au (avut) in evidenta potentialul asiatic. Caci daca in pielea unui metrosexual veritabil il vad pe Lee Byung Hun, cred ca neosexualul, barbatul visurilor oricarei femei ar putea fi So Ji Sub. Perfect cu orice (nu) ar pune pe el (hahahaha), masculin dar nu macho, atent la aspectul exterior fara sa exagereze,cu umor, sensibil, cu maniere...





Sssssssstttttttt, nu ma treziti inca...

11 comentarii:

  1. ha! ha! nu te voi trezi eu da ai reusit sa ma trezesti pe mine ...

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa spun si eu ceva despre So JI sub dar cred ca ai spus tot ,, pentru mine EL este cel ce ucide , zambetul intr-o parte cu ochii care-i rad odata cu gura te fac indiferent de ce varsta ai avea sa visezi. pentru mine este mic dar este minunat , nici nu-mi amintesc sa-mi fi placut vreodata un actor american atit de mult ,nu , nu cred.Imi par insipizi si incolori.
    Numai gandul ca ca este iubit de milioane de femei iti da fiori. In fine este tot ce poti numi barbat!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de acord cu tine. nici in tineretile mele, cand hormonii aveau liber la zburdat, nu am prins drag de vreun actor asa cum ii admir si ii indragesc azi pe cei coreeni. este ca si cum as fi descoperit america! hahahaha

      Ștergere
    2. La fel si eu...nu am indragit niciodata un actor,indiferent de nationalitate...dar de cand am descoperit serialele coreene,sunt indragostita nebuneste si iremediabil de So Ji Sub...

      Ștergere
  3. esti convinsa ca atunci cind descopereai america....scuze koreea nu eram si eu pe vaporul acela??? deja cei doi ani si jumaatatesi-au pus o amprenta mult prea dura asupra mea....ce virsta, ce hormoni...!!! tropaie si acum si tropaie bine. de multe ori imi scoala colegii de birou, vecinii , rudele si prietenii. pentru ca am renuntat sa ma mai uit la tv..am renuntat la orice alt film decit koreean. acolo unde descopar un site nou...sunt pupza din tei...inscrisa. intr-un cuvint...am un rege pe byung hun si un printz pe ji sub. intr-o viata viitoare o sa fiu koreanca, si probabil ca il voi sluji pe vreunul din ei. sau mai stii...!!! poate ma face vreo "concubina"....ha ha ha ha ha aha ...sper ca toata lumea sa stie si de gluma. ca eu stiu..la greu. va pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aoleu, aici nu mai e de gluma. si byung hun si ji sub? daca mai pomeneai de vanatorul/bancherul jang hyuk deja treceam la faza de inscrieri pe lista :-))

      Ștergere
    2. mai sunt si altii evident ca si jang hyuk.....dar preferatii mda! astia doi. lista ar fi lunga, caci vorba ta, actorii koreeni si de ce nu ...si actritele sunt "de vizionat". sunt si buni cintareti, dansatori, pun suflet in tot ceeea ce fac. intr-un cuvint ii admir din toata inima. si ramin la parerea ca intr-o viata viitoare bine ar fi sa ma nasc pe acolo. pe jang hyuk l-am descoperit demult da r mi-a placut in robber. si de atunci incerc sa ii urm aresc cam tot ce a facut. iris 2 va fi chiar la urma. nu vreau sa il incep decit dupa ce e "tras" tot. astqa ar fi unul din motive. al doilea este ca primul iris si-a lasat urme adinci in inima si in sufletul meu. toate bune

      Ștergere
  4. Fetelor citesc tot ce scrieti si parca sunt gindurile mele ceea ce scrieti voi toate aici. am aproape trei ani de cind n-am dat drumul la tv si nici nu ma intereseaza desi primul serial a fost la tv Doctor Hur Jun al carui personaj care este cam de virsta mea ," il bei intr-un pahar cu apa " apoi au urmat celelalte filme cu el. dar ,,, spun dar , nu ma pot opri sa nu-i "gust " si pe ceilalti.toti pina si cei mai putin frumusi sunt simpatici foc dar si ele . sunt fan KIM SUN AH de mult timp si multe dintre ele care sunt niste papusi pline de viata , energii pozitive( cel putin pt mine )si talent.insa in topul meu a fost si ramine SO JI SUB .iar la cintareti il iubesc tare pe JINSU care este magnific la voce. pentru PSH care este acum plin de amaraciune , am un sentiment mai mult matern acum , l-as ajuta de mi-ar sta in putinta . in fine pot sa scriu aici pina miine dimineata . exact cum spunea cineva mai sus , intr-o alta viata as vrea ma nasc in Korea si nici nu garantez ca n-am trait acolo in cimpul meu astral .va pup pe toate si pe ei Toti ii admir din tot sufletul. cu toate nemerniciile lor lumesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. SO JI Sub este fizic atat de perfect si de frumos ca te intrebi daca este si real.Dar culmea ca este ca, uneori Dumnezeu cred, ca atunci cand a creat unele persoane a uitat sa se mai si opreasca din creatia lui,ptr. ca unora le-a dat pre multe calitati .Dar este bine si asa ,ca in acest fel ne putem bucura si noi de ce este frumos si minunat pe lumea aceasta. Deci sa ii multumim lui Dumnezeu de ce avem toti in comun si pe urma si ce avem si personal.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un om caruia Dumnezeu i-a dat de toate cele bune:talent, frumusete, charm- cel putin asa se vede in filme. Am inceput cu What...in Bali, mi s-a parut interesant si m-am dus pe fir cautand filme/seriale in care-si arata frumusetea si talentul.Nu le-am gasit pe toate dar din ce am vazut sunt foarte de acord cu antescriitoarele mele! Multumesc doamnelor ca sunteti pe aceeasi lungime de unda cu mine, multumesc Manudrag pentru blogul tau! Cu drag, Elena

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place actorul, imi place articolul. multumesc

    RăspundețiȘtergere