duminică, 25 august 2013

Nostalgic Color of Kpop

(D)on't say goodbye
(B )ack together
(S)inging forever
(K)eep making history

Randurile de mai sus nu-mi apartin, le-am luat dintr-o postare de pe youtube. Au trecut ore bune de cand am ascultat iar DBSK, si sunt bolnava. De nostalgie. Desi e caraghios rau. Cand i-am descoperit, DB5K era deja legenda.
"Amintirile cu tine raman, sunt puternice... Voi deveni vantul, si te voi ocroti. Chiar acum vreau sa zbor spre o lume cu tine in ea...

Dar povestea lor mereu ma lasa fara cuvinte. Mereu simt ca ma sufoc intre cei patru pereti. Simt suparare. Si furie. Imi plec capul ca un razboinc invins si imi ascund lacrimile.
"Pe acest drum nesfarsit, pe care tu nu mai esti... te rog spune-mi o mica minciuna ca sa te pot auzi..."

E greu sa privesc inapoia timpului. Caci atunci ma simt pierduta de lume si de mine. Iar la ei gasesc intotdeauna un cantec care sa jeleasca momentul in care-mi tip ratacirea.
"Cuvintele incep sa se reverse, dar stiu ca nu te vor ajunge acum"
E dureroasa si extenuanta aceasta nostalgie. E enervant cateodata cum de o simpla melodie poate sa doara atat. As vrea s-o fac pierduta in labirintul sufletului, dar mereu dibacia notelor gaseste cheia de la poarta lacrimilor.
"De ce inima mea se simte incurcata?... Dragostea mereu ajunge la un sfarsit, dar destinul nostru nu va disparea..."
Si atunci ma predau. Ma las coplesita si inecata in muzica lor ca intr-un ocean. Sorb cu nesat fiecare nota. Pana la ultima. Si plang. Pentru ca as fi putut adauga povesti noi. Dar povestea lor s-a terminat.
"Pe scena lunii ce pluteste in intuneric, am avut un vis cu tine dansand acolo... Lasa-ma sa ascult melodia incantatorului, fragilului bolero..."
S-am mai incalecat pe-o sa dupa ce, cu lacrimi in ochi, am mai spus o poveste asa...

5 comentarii:

  1. daaa. un moment de gratie pt kpop. trist este ce si cum devii [la nivel profesional si uman] ce pui in viitor in locul SUCCESULUI fulminant de la un moment dat...o sa se scrie inca pe tema DBSK si TVSQ, cred.Cultura asiatica este in plina expansiune.Si sunt foarte articulati si curtati de cultura occidentala ,precum se observa.

    multumesc pt blog si subiectele abordate
    http://www.korea.net/NewsFocus/Daily-News?pageIndex=3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. matricea este de imprumut. occidentala. americana. meritul este al initiatorilor valului hallyu care au reusit sa personifice si sa faca din acest curent ceea ce este astazi. temerea mea este ca, intr-o epoca in care banul dicteaza cand sa stai drepti si cand sa te pui capra, aceste articulatii de care spui se pot inmuia. nu e prima ora cand o spun, nu trebuie subestimata puterea coca-colei si a hamburgerului. nu mi-ar placea un k-pop la chifla.

      Ștergere
    2. hmm, cam asa banuiesc si eu ,iar k-pop la chifla!!!! este ...:)) super hilara! uff.

      Ștergere
  2. Manudrag nu pot decat sa-ti multumesc din suflet pentru acest sweet remember. Ii iubesc pe acesti tineri iar muzica lor divina imi umple inima de nostalgie, tristete, dor...
    Maya

    RăspundețiȘtergere
  3. Manudrag, imi place mult abordarea ta: nu cred sa ai cititor care sa nu se regaseasca in aceste trairi (si nu randuri!)... Eu sint f. departe (cred ca vezi unde :)), dar cu tine ma simt ca si cum intram deodata pe aceeasi poarta "vorbind" fara cuvinte.

    Si admir ca ramii asa! De aceea vin cu drag la tine "in vizita" :)

    RăspundețiȘtergere