vineri, 7 martie 2014

The One (정규) - Who is the one, I am The ONE!

Nu eu dirijez muzica ci muzica imi dirijeaza starile, trezeste in mine sentimente si trairi nebanuite.
Timpul meu albastru, zambet tamp, vise tandre ratacite-n noapte, suflet tremurand, cuvinte nerostite intr-un univers prea stramt. Ascult si plang... Ascult... O inima facuta tandari de prea mult dor... O tristete ciudata, in care ziua de azi ma plimba prin gandurile de ieri... O durere imensa, nedefinita, in jurul careia timpul se infasoara perfid... La o margine de viata si de drum ma las sedusa de acest moment duios si magic. Ma lipesc de muzica ta, ma oglindesc in muzica ta, ma pierd, iar si iar, in muzica ta... The One... Do, re, mi. fa, sol, la, shi...


Album: [Ful-Length] 5집 Who Is The One, I Am The ONE!
Song Artist: The One (더 원)
Release Date: 2014.03.07
Genre: Ballad
Track list
01. Intro
02. 하나둘셋넷
03. 사랑아 넌 어디쯤 가니
04. 닮은 하루
05. 계절이 지나고
06. 불어온다
07. 사랑아
08. 0326
09. 하나둘셋넷 (Inst.)
10. 사랑아 넌 어디쯤 가니 (Inst.)

Download: https://k2nblog.com/album-the-one-who-is-the-one-i-am-the-one/

4 comentarii:

  1. Ca si cand nu era de ajuns Monday Kiz ca sa-mi faca o zi perfecta, draga mea Manuela ai venit cu aceasta melodie superba si m-ai facut KO!!!...dar nu-i vina ta in totalitate, e si vina celui care o canta! DIVIN!!
    Imi rascoleste sufletul...imi rascoleste amintirile...am un nod in gat si lacrimi in ochi....ma inalt si ma prabusesc...inima mea e zob dar totusi ma simt asa de bineeeee...
    Multumesc! Multumesc! Multumesc! Sa ai o zi plina de soare, flori si iubire! Maya

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Manuela draga pentru aceasta muzica ce sa aleg daca toata imi place......dar The One mi-a facut inima mici farame si sufletul meu nu mai vorbesc ....mii de multumiri .RECUNOSTINTA !.....cu mul drag ANTONIA ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai sentimental, cel mai trăitor, cel mai bun interpret de balade al Coreei de Sud. Doar să ai inima de piatră să nu te mişte câtuşi de puţin melodiile lui. The tea house in winter, acest cântec mi-a făcut inima franjuri mult timp şi totusi ca şi anonimul de mai sus, m-am simţit excelent.

    RăspundețiȘtergere