vineri, 23 mai 2014

Blue Midnight Color of Kpop (V)

foto: winwallpaper.com
Cel mai frumos timp al meu. Magic. Albastru. Deseori m-am intrebat ce smecherie inginereasca ar trebui inventata pentru a-l putea opri. Pentru ca, in aceasta viata trecatoare, timpul meu albastru ar trebui pus la pastrare. Mi-as dori sa-l inramez intr-o rama albastra si sa stau sa-l contemplu...
M-am indragostit, am iubit, poate am ranit, am suferit si am avut regrete. In tot acest haos am facut multe greseli pe care le-am uitat si am reluat acelasi joc de la capat, mi-am pierdut urma si m-am regasit in acel labirint in care visele isi pierd suflu si sunt sacrificate...
Pas cu pas m-am afundat in albastru si mi-am purtat povara. In acel labirint intortocheat n-am mai distins durerea de fericire. Amintirile albastre au prins aripi, tacand intens de teama ca odata imprastiate, cuvintele soptite vor smulge bucati din mine si ma vor arunca in haul ticsit de intuneric, uitandu-ma...
E greu de descris durerea albastra provocata de toate acele "de ce"-uri fara raspuns, de toate acele indoieli care ma tin treaza tarziu in noapte… Si cautand raspuns l-a intrebarea daca prezentul mai exista, este o certitudine sau doar o iluzie a trecutului am realizat ca, tavalita prin mocirla vietii, mi-am lasat sufletul albastru pe altare pagane unde a fost desfigurat si strepezit de mascariile vietii de zi cu zi...
Mirosul de hazna al sfarsitului incearca sa franga zborul viselor mele albastre, la capatul lui sa le faca sa cunoasca gustul pamantului. Dar, ca de fiecare data, ridic capul zambind iar visele mele albastre isi intind aripile spre orizont...

Si-am incalecat pe-o sa si-am mai spus o poveste albastra asa...

3 comentarii:

  1. Draga Manuela, nu stiu cum se face dar de fiecare data reusesti sa-mi rascolesti inima, sa ma tulburi! Cuvintele tale sunt rupte parca din strafundurile sufletului meu, iar muzica picura lacrimi de sange peste ranile amintirilor mele! Superba poveste albastra! Superba muzica! Un simplu MULTUMESC! cred ca e prea putin...insa nu stiu ce as putea sa mai spun...decat ca, ai devenit drogul diminetilor mele si nu numai...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maya. Cred ca toti avem propriii demoni. Cateodata ii lasam la vedere, alteori ii ascundem, dar, daca nu vor sa plece de buna-voie :-)), trebuie sa convietuim cu ei. Eu am gasit o cale de a-i imblanzi uneori :-)

      Ștergere
    2. Şi eu ca Maya sunt tulburată. Prima melodie pe care am îndrăgit-o a fost Ni ga nal du na din coloana sonoră a filmului Emperor of sea interpretată de Kim Bum Soo. Pot spune că este primul cântăreţ coreean căruia i-am căutat melodiile şi că el a fost scânteia pentru dragostea mea pentru muzica coreană. Monday Kiz cu melodia My princess din drama Prosecutor princess, SG Wannabe, TVXQ cu melodia A thousand years love din drama The legend şi după toate astea a venit potopul în viaţa mea şi a pus stapânire pe mintea şi sufletul meu şi mi-a schimbat total viaţa. Mulţumesc dragă Manuela.

      Ștergere