luni, 16 iunie 2014

Blue Midnight Color of Kpop (VI)


Timpul albastru are si el o masura. Secunda e secunda, adunate 3.600 fac o ora, dar nu albastra, caci timpul albastru nu e masurat de ceas. Ci de intensitate. Sunt clipe intense si eterne pe care oricat as incerca sa le fac pierdute, nu reusesc. Le-am derulat în mintea mea de mii de ori in speranta ca ma voi plictisi de ele. Am crezut ca repetandu-le la infinit o sa-si piarda din putere, dar parca sunt mai vii si mai albastre.
Albastru aprins! Atat de aprins ca te dor ochii. Dar simt cum sufletul se elibereaza. Totul e posibil. Gandurile, fanteziile, oricat de ilogice ar parea, capata forme albastre. Si visez! Cu ochii larg deschisi sa intre culoarea in ei. Dor si totul e albastru. Notiunea timpului se sparge…In mii de bucati... Si le adun de pe jos...
Unele clipe nu se schimba. Unele clipe nu se uita. Unele clipe sunt ireverisibile. Si atat de speciale incat imaginatia le da un strop de nebunie. Si atunci cand parca intregul Univers pare nu ca se prabuseste, ci ca s-a prabusit deja, cand totul pare infundat intr-o mlastina flamanda si avida de suflete pierdute, mi-amintesc de albastru si dau "Play".
Ma intalnesc cu unicitatea intensitatii unei clipe vie doar pentru mine. Tic-tac... Tic-tac...Nu am putere asupra timpului, dar clipa albastra nu o poate distruge nimeni, e insasi unitatea de masura pe care am ales-o ca sa eternizez momentul.
Atat de albastru. Si intens. Cateva clipe de mare tulburare ce dureaza inca si par a fi eterne. E frumusetea clipei perfecte, neconditionate de vreme, coplesitoare, clare, care rascoleste originile simturilor...

7 comentarii:

  1. Să comentez, dar ce mai este de comentat? Superb, înnălţător, perfecţiune... Astea sunt melodii pentru răscolirea sufletului, iar dacă mai este şi puţin rănit, spune tu cam ce iese. Mulţumesc Manuela, când sunt supărată, obosită şi vreau să mă relaxez, vin întotdeauna pe pagina ta. Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iti multumesc. Si ma bucur ca ceea ce simt are ecou, vibreaza si atinge...

      Ștergere
  2. Draga Manuela iar ai reusit sa-mi rascolesti sufletul! Doamne, de unde-ti vin oare cuvintele?...superbe randuri!....superba muzica! Mi-am pus capul in causul mainilor, am inchis ochii si mi-am lasat inima sa viseze, m-am lasat purtata in inalt...in adanc...Pentru a nu stiu cata oara, mi-am dat seama ca nu e nevoie de cuvinte, nu e nevoie sa intelegi versurile unei melodii, ca sa simti pana in cea mai ascunsa fibra a fiintei tale ceea ce a vrut sa transmita interpretul. Multumesc din suflet! Sa fii sanatoasa!
    PS. Mi-a facut mare bucurie reintalnirea cu un domn foarte drag inimii mele, Im Tae Kyung, pe care nu-l mai ascultasem cam de multa vreme si pe care-l admir nu numai pentru talentul lui, dar si pentru puterea cu care a reusit sa treaca peste incercarile vietii. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, Maya, nu e nevoie sa intelegi cuvintele, muzica vorbeste de la sine. Norocul meu ca scenografilor coreeni le place culoarea albastra :-) Asa ca am o mie de motive/melodii care sa-mi faca noptile albastre :-)

      Ștergere
    2. ...ţie albastre, mie albe, dar este super şi mă simt excelent. Mi-au schimbat viaţa, stilul de viaţă...

      Ștergere
  3. FLoarea Rodica6 iulie 2014 la 22:53

    Calmul dinaintea furtunii,lacrimi grele ce-mi atarna intre gene si mi-e jele de taifunul din inima mea.Sunt ravasita de suita sentimentelor ce mi-au disecat inima, farama cu farama...E prima oara cand il ascult pe acest om cu o voce incredibila IM TAE KIUNG.... cerul si pamantul s-au unit si doar un rau ce curge lin si bland in al carui susur se aude un cant cu o voce ce-a atins perfectiunea-superba...O sa am o noapte ...MULTUMESC DIN INIMA!!!Pace si iubire in sufletul si-n casa ta,draga MANUDRAG!Floarea Rodica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru cuvintele tale. Im Tae Kyung are intradevar o voce de inger, interpretarile lui pline de sensibilitate aduc mereu o lacrima tremuranda intre gene

      Ștergere